lördag 27 februari 2010

Utställningsanmälan

Olle Åby 29/11-09


Igår va de Göteborg Horse Show så begav mig till Göteborg. Ställde bilen vid centralen, går till brunnsparken nästan kommer på att ja inte lagt på parkeringsavgift snabba tebax o göra de. Sen kommer jag och Camilla och ställer oss i tegelhuset brevid E6 nära scandinavium går ca 10 min o när vi kommer fram så hittar vi inte biljetterna :O De va inte meningen att vi skulle in alltså gick tebax och hittade dom i bilen galen dag alltså.

I förrigår anmälde jag mig till utställning med Olle i Varberg båda gångerna 14 och 28 mars så de blir kul :) Kommer åka ner te Åsa dagen innan och sova hos Alicia så de kommer bli as roligt :) Va ju ett tag sen de va utställning så de blir kul de. Kul att träffa Alicia och allihopa så de ska bli kul iaf :) Man behöver inte gå upp så mkt tidigare i onödan också så de gillar vi :)

Imorn blir de också in te Göteborg o kolla på hästarna kul de ser ut att bli ett väldigt bra program alltså :) De gillas. Så hundarna ska ha barnvakt så Camilla kommer hit och leker me dom de kan bli kul för dom och träffa annat folk va ett tag sen hon va hemma hos oss liksom :)

Nae nu ska ja ner o handla ha de gött..

Chipp H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar