lördag 20 februari 2010

Lördag

Nu va de länge sedan jag skrev. Vi har hunnit med mycket här hemma. Alicia var hos mig förra helgen. Väldigt trevligt men det gick fort hehe så de får göras om snart igen så vi hinner me allt planerat:) Vi hann me en mys kväll iaf me massor av hundprat och hundar.
Vi hann även ut på en promenad i de fina men kalla vädret.
Ophélia va lite små tyken som vanligt hehe så Olle fick akta sig. Tror vi vaknade X antal gånger av att Ophélia morrade/skällde på mina små haha hon är för rolig:D
Sötnosarna Olle och Ophélia

Sötnötarna på promenaden

Utsikten ifrån vår väg

Sedan har vi även vart på både valp kurs och vardagslydnad kurs i veckan. Dom är så duktiga mina små. Penny är dock duktigare där än hemma men de är bara att träna vidare hehe.

Och va var de igentligen för väder vi fått sheet de bara snöar o snöar. Slutar ju aldrig och det blir bara högre och högre vallar för att de blåser så mycket. Vallarna är ju större än mig, tänk då för hundarna. Inte kul att vara en liten hund nu iaf hehe tur att man kan skotta så dom kommer fram iaf:)

Nae ikväll blire mys sen får vi la se va som händer.

Chipp H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar