måndag 22 februari 2010

Snö va??

Heej!

Idag vaknade jag runt halv 6 för att se på hockeyn på tv.
Trött som jag var så orkade jag inte ta en promenad med hundarna innan hockeyn så öppnade bara bak dörren ingen av hundarna ville gå ut (Doris familje hund en Franskbulldogg och Thelma) jag blev lite sne för snart började det på tv:n så jag bar upp en hund i taget och kastar ut dom lite lätt och sen när den sista hunden är i luften så uppfattar jag att det är ju snö och inte lite heller hade ju glömt det!
Jag såg inte mina hundar dom va under snön hur sura som helst på mig för att jag är så dum va jag har gjort i mot dom.
När hundarna har plogat sig fram i snön så går en efter en förbi mig med en blick ``Gå du ut och försök kissa sittande i denna snön dummer..´´
Fatta va jag kände mig dum:)..

Men lite kul va det allt tyckte jag men inte mina hundar..haha..

Har ni gjort något liknande nu under denna grymma vita vintern?..

chipp S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar