lördag 20 februari 2010

Den nya bloggaren?















Hej super gulliga läsare!

En fin underbar bild på söta olle får göra mitt första inlägg på denna blogg.
Han va inte alls gammal när jag passade han åt Hannah när hon jobbade..
Han va så liten och så oskyldig så en rosa tröja passade han väll mycket bra..
Tycker ni inte det..:)..
Hannah har inte sett denna bilden så ja vi får se hur hon reagerar..:)

Som ni kanske har sett eller märkt så är jag en ny bloggare på denna bloggen.
Mitt namn är Sara Andersson och är 19 men 20 den 8 juni..
Jag är Hannahs mycket nära vän och det är jag som har Chihuahuan Thelma på foder.
Så i framtiden kommer det va både jag och Hannah på denna blogg hoppas ni kommer tycka det är okej.
Förhoppningsvis kommer det bli lite mer inlägg nu när vi är två.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Chipp S

5 kommentarer:

  1. Ojoj va sööööt min bebis va :) Sikka öron haha :)

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Kul att se dig blogga ;) kramar till dig o nospussar till Thelma från Lisabet.
    Ps. Vi har oxå en liten blogg som jag har kört sedan Lisabet var liten...http://www.nogg.se/lisabet

    SvaraRadera
  3. åh vad roligt att läsa om tillök i bloggen :), welcome! :D

    SvaraRadera
  4. Eller hur då blir de nog mera inlägg och sådant :D

    SvaraRadera
  5. Tack alla..:)..hoppas ni blir nöjda med mig..;)..hehe

    SvaraRadera