måndag 18 januari 2010

Försökte o skriva ett inlägg igår men de gick inte så bra alltså.
Mitt internet va helt sönder igår.
Men nu har ja iaf fått in lite bilder som ja tog igår när ja va ute i snön o busade me dom små, det blåste ganska redigt igår men va inte så kallt o de gillar vi:)

Olle vid hästhagenPenny busar järnet:)

Olle springer i blåsten flyger bort haha


Penny sötnöten:)

Olle min snygging:)

Nu ska ja snart lägga mig för har sån grym huvudvärk så ja inte pallar mer snart. Inte okey alltså:)
Helgen blir nog trevlig iaf en av dagarna skall ja o mina hundar bege mig te Åsa där vi finner Alicia och papillonerna Ophélia & Cleo. Cleo är Penny´s syster o har inte träffats sen vi hämtade dom små djuren vid åtta veckor. Det kan bli riktigt kul o se hur dom leker och om dom känner igen varandra :D
Nej nu ska ja lägga mig.
Chipp H

5 kommentarer:

  1. Åh va fina dom är :) Kram på er

    SvaraRadera
  2. Anna eller hur e dom söta dom små djuren :) Penny e liten fis haha :D
    yeyyey åsa here we come :D
    Visst e de snygga bilder fast uselt väder för att ta kort i men haha :P

    SvaraRadera
  3. åh! din buse uppdatera bloggen!:)

    SvaraRadera
  4. Haha jaa ja vet :O har försökt sen i lördags o först gick de inte o få in ngr bilder o nu så gick de inte o publicera så allt försvann men nu försöker vi igen :D

    SvaraRadera